ביטוח בריאות מוצע על ידי חברות ביטוח רבות, אם הנכם חושבים לרכוש פוליסת ביטוח בריאות באופן פרטי או קולקטיבי, אנו מזמינים לשיחת ייעוץ חינם בה נוכל לפרוס בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם, נסייע לקבל תנאים טובים ונבטיח את הפוליסה המקיפה ביותר. חברתנו בעלת מוניטין רב בייעוץ בתחום הביטוח, הרפואה והסיעוד ומתמחה במתן ייעוץ לעורכי דין, חברות, סוכני ביטוח ואנשים פרטיים.

ביטוח בריאות - למה לשים לב?

  1. גודל חברות הביטוח - ישנה חשיבות לגודל והיקף חברת הביטוח המבטחת כיון שהחברות הגדולות, מן הסתם, מקושרים עם מספר רב יותר של ספקים כדוגמת רופאים, וכן מחלקת השירות שבהם מנוסה יותר. כמו כן נושא הוותק והניסיון גם הם מהווים נקודה חשובה בתחום ביטוחי הבריאות. בין החברות המוכרות והמובילות ניתן למצוא: חברת הראל, חברתהפניקס, חברת מנורה, חברת מגדל, וחברת דקלה.
  2. תקציב אידיאלי - מגוון המחירים הוא רחב ומשתנה , חשוב להקדיש לנושא מחשבה ולהחליט על תקציב מיוחד שמפרישים לטובת העניין.
  3. כפל כיסוי - בכל חברות הביטוח ובכללם: הפניקס, דקלה, מגדל, הראל, מנורה ועוד, מציעים לכם מגוון רחב של כיסויי פוליסה, חשוב שתוודאו שאין לכם כפל כיסוי כתוצאה משב"ן (שירותי בריאות נוספים של קופות החולים) ו/או מכל פוליסה אחרת.
  4. רופאים - מומלץ לבקש את רשימת רופאי ומנתחי ההסכם של חברת הביטוח ולראות אם אכן כלולים בה רופאים ומנתחים מהשורה הראשונה.
  5. תעריפים משתנים - לכל חברת ביטוח תעריפים קבועים משלה, אך הסכומים לרוב חופפים. כדאי לבדוק ולערוך בנושא סקר שוק מקיף ולהבין מה הנכם מקבלים תמורת כל סכום שמוצע לכם.
  6. החרגות - חברות הביטוח מחויבות להציג בפניכם את ההחרגות לקביעת פוליסה מסוימת, עליכם לקרוא ולהבין את משמעותן של ההחרגות שנקבעו.
  7. הצהרת בריאות - רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית מותנית בהצהרת בריאות של המבוטח המועמד לגבי מצבו הרפואי, כדאי להשיב כראוי ולא להסתכן באי גילוי נאות כיון שדבר זה עלול לגרור בעתיד סירוב של חברת הביטוח לממש את הפוליסה שרכשתם.
  8. עדכון הפוליסה - כדאי פעם בשנתיים לבדוק אצל סוכן הביטוח שלכם, אם יש מקום לעדכון הפוליסה, כאשר מטרת העדכון היא לשפר תנאים, היקף ואיכות הכיסויים.
  9. מעבר בין חברות - רכישת פוליסה מחברת ביטוח אחת אינה מחייבת המשך התקשורת עתידית, ניתן לעבור לחברה אחרת, אך שימו לב - הדבר צריך להישקל היטב ובזהירות בייחוד אם מצב בריאותכם הורע וכן אם צברתם וותק ביטוחי זה חבל.

השוו, בידקו היטב, והתייעצו עם מומחים מקצועיים!

פוליסות דומיננטיות בחברות הביטוח השונות

  • הראל - תוכנית ש.ר.פ תוכנית הראל ש.ר.פ "Preferred Platinum" , הינה תוכנית ביטוח הבריאות הבין-לאומית של הראל, המעניקה כיסוי מורחב ומקיף לניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל. ותוכנית הראל Golden Care משלים הראל "Golden Care" משלים הינה תוכנית הביטוח הסיעודי המשלימה את הביטוחים הסיעודיים הקיימים בביטוח קבוצתי או בקופות החולים במסגרת תוכניות השב"ן ומבטיחה לך המשך קבלת תגמול סעודי לאחר תום תקופת הפיצוי במסגרת תוכניות השב"ן.
  • הפניקס - מציעים שורה ארוכה של ביטוחים בתחום הבריאות, שניים מתוכם הינם: קו כסף עולמי- כיסוי מלא לניתוחים בכל מקום בעולם, השתלות ללא תקרה ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. קו משלים בריאות - חבילת כיסויים ייחודיים המיועדת ל"מילוי החורים" הקיימים בסל הבריאות ומעניקה מענה לקטסטרופות רפואיות העלולות להפוך לקטסטרופות פיננסיות.
  • מנורה - מציעה אף היא פוליסות רבות בתחום הבריאות. פוליסת ביטוח בריאות מעניינת היא לילדים ונוער עד גיל 18, והיא כוללת: ניתוחים והשתלות בחו"ל -  פוליסת כמו גדולים TOP כוללת מימון מלא לניתוחים פרטיים אשר יבוצעו בארץ ובחו"ל, כאשר הכיסוי כולל מימון להשתלות בחו"ל עד לתקרה בגובה של מיליון דולר ומימון טיפולים וניתוחים מיוחדים בחול בתקרה של עד 100,000 דולר. מעבר לכך, תכלול הפוליסה מימון לתרופות אשר אינן נכללות בתוך סל הבריאות בגובה של למעלה מחצי מליון שקלים בכיסוי, ובהשתתפות עצמית של 545 שקלים בחודש. מימון יעוץ עם רופאים מומחים - הפוליסה ממנת שלוש התייעצויות לפני ביצוע ניתוח, 80% או עד 485 שקלים להתייעצות, ושתי התייעצויות כאשר לא מדובר במקרה שלפני ניתוח 75% או עד 364 שקלים.
  • מגדל - מתוך מכלול הביטוחים הבריאותיים להלן דוגמא - ביטוח ניתוח עולמי הכולל: שיפוי מלא לניתוחים בארץ ובחו"ל- שכר רופא מנתח פרטי, שכר רופא מרדים פרטי, תשלום אשפוז, פיצוי בגין ניתוח שלא מומן ע"י החברה, שכר אחות פרטית לאחר מחלה, ימי מחלה, שירותי חירום, תותבת, תשלום במקרה מוות עקב ניתוח, השתתפות בטיפולי הפריה ועוד.
  • דקלה - אחת הדוגמאות הבולטות מתוך ביטוחי הבריאות המוצעים על ידי החברה, היא אופציית ביטוח חיים חדשים מורחב, בין שירותיו ניתן למצוא- השתלות וניתוחים בחו"ל, כיסוי הוצאות ישירות, כיסוי הוצאות נלוות, תרופות מיוחדות ועוד. פיצוי לניתוחים- תכנית הביטוח "דקלה - פיצוי לכל הניתוחים", תעניק לך פיצוי ללא כל תלות בכל ביטוח רפואי אחר שיש לך, בגין כל ניתוח שיבוצע בבית חולים פרטי או ציבורי, ותקל על כובד ההוצאות הנלוות לניתוח. הזכאות לתגמול תתאפשר על ידי הוכחת מקרה ביטוח (ביצוע הניתוח) בלבד, ללא צורך בהצגת חשבוניות או הוצאות כספיות אחרות.
  • אשמורת - עמיתי וחברי 'אשמורת' זוכים להטבות ביטוח רבות, גם בתחום הביטוחים הם זוכים להטבות משמעותיות כדוגמת- הטבות בביטוחי חיים וביטוח תאונות אישיות בתעריפים מוזלים, ביטוח שיניים מקיף ב-60 שקל לחודש דרך הראל ועוד. בקרנות השוטרים הנחה של 250 שקל על פוליסות ביטוח רכב דרך ביטוח ישיר, עמיתי אשמורת מקבלים עד 10% הנחה בביטוח דרךAIG (לרכב או דירה). כדאי לבדוק היטב את ההטבות השונות בביטוח בריאות וכן את חברת הביטוח שעומדת מאחורי ההצעה.