יעוץ מימוש זכויות רפואיות

יעוץ מימוש זכויות רפואיות

ד"ר אודי פרישמן הינו יועץ מימוש זכויות רפואיות.
אם אתם חשים שזכויותיכם הרפואיות נפגעו או שאינכם מודעים להיקפן ו/או קיומן, בעקבות מחלה או אירוע רפואי אחר, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ עם ד"ר פרישמן. הפגישה הינה ללא עלות וללא התחייבות.
לד"ר פרישמן ולצוותו-מומחים מקצועיים בתחום הרפואה, הסיעוד והביטוח- מוניטין וניסיון רב שנים בייעוץ לסוכני ביטוח, עורכי דין, חברות ואנשים פרטיים.

גמלת נכות כללית

אם הנכם סובלים מבעיה רפואית אשר פוגעת ביכולתכם להשתכר, יתכן כי מגיע לכם גמלת נכות כללית. בעיות שונות כדוגמת: בעיות לב, מחלות כרוניות, מצב רפואי לאחר ניתוח, כריתות, טיפולים כימותרפיים, סוכרת, מגבלות במפרקים ועוד, מזכות באחוזי נכות כללית.

גמלת שירותים מיוחדים

למתקשים בתפקוד יום יומי ו/או זקוקים להשגחה, מגיעה גמלת שירותים מיוחדים. תהליך קבלת הגמלה כרוך בביקור בית לשם בדיקת התפקוד.

גמלת ילד נכה

במידה וילדכם סובל מבעיה רפואית, יתכן שכהוריו, תהיו זכאים לקבל עבורו גמלת ילד נכה.
בין הבעיות הרפואיות המזכות בגמלת ילד נכה: תסמונת דאון, שיתוק מוחין, בעיות במערכת העצבים, איחור התפתחותי, טיפולים כימותרפיים והקרנות, ניתוחים, עקמת, פיגור ותסמונות שונות.

גמלת נכות עבודה

אם נפגעתם בתאונת עבודה שהותירה אתכם עם מוגבלות, או שחליתם במחלת מקצוע, הנכם זכאים לגמלת נכות עבודה. תאונת עבודה, זוהי תאונה שארעה במהלך העבודה, בדרך אליה, או בדרך חזרה מהעבודה.

מחלת מקצוע

זוהי פגיעה שנוצרה בתהליך מתמשך עקב העבודה.

גמלת ניידות

בעיה בגפיים התחתונות אשר מגבילה את התניידותכם מזכה בהטבות, לשם הבדיקה לזכאות ההטבות יש לעבור בדיקה רפואית בלשכת הבריאות המחוזית. בין הפגיעות המוכרות: קטיעות, החלפת מפרקים, בעיות בכלי דם ועוד.

פטור רפואי ממס

במידה ואתם סובלים מבעיות רפואיות קשות ו/או מטופלים במחלת הסרטן קיימת זכאות לפטור ממס.

הזכאים לפטור:

  1. אנשים המנכים מס הכנסה בגין קצבאות או גמלאות המשולמות להם, או בגין הכנסות משכירויות או רווחי הון, והם סובלים ממחלות כרוניות, זכאים לפטור ממס.
  2. יורשים של אנשים שנפטרו לאחרונה, והנפטרים שילמו מס הכנסה בשנים הסמוכות לפטירתם, וסבלו מבעיות רפואיות.
  3. אנשים המשלמים מס הכנסה בגין משכורת מעבודה, שחלו במחלה הנמשכת לפחות ששה חודשים, זכאים לפטור זמני ממס, לתקופת מחלתם.

נקודות זיכוי נטול יכולת

אם אתם עובדים כשכירים או עצמאים ומגיעים לתקרת מס ויש לכם ילד עם בעיה רפואית מוכרת, מגיעה לכם הטבת מס בגין הילד, וזאת גם אם הילד אינו מוכר כנכה ואינו מקבל גמלה.

זכויות רפואיות הינו תחום רחב ויש צורך בידע נרחב על מנת לבדוק זכאויות ולדרוש אותן. אם הנכם זקוקים לייעוץ ולסיוע, פנו אלינו לפגישת ייעוץ חינם,
במידה ויימצא כי המצב הרפואי מזכה בקבלת זכויות רפואיות, חוות הדעת הרפואית תינתן תמורת תשלום.

הייעוץ אינו משפטי.

מידע שימושי נוסף:

סל שיקום

סל שיקום היא תכנית ממשלתית שהוקמה למטרת סיוע לאנשים בעלי נכות נפשית ובני משפחותיהם, להגיע לתפקוד מקסימאלי ונורמאלי עד כמה שאפשר. תוכנית סל שיקום מנסה לצמצם אשפוזים פסיכיאטריים ולהשקיע מאמצי ריפוי ושיקום במסגרת הקהילה.
קרא עוד על : סל שיקום

סל התרופות

סל התרופות מהווה חלק מסל הבריאות והרכבו משתנה בהתאם לתקציב הנקבע לו. מידי תקופה מתכנסת וועדה שדנה ברשימת התרופות אשר תיכלל בסל התרופות. תמיד יישארו מחוץ לסל, תרופות שזקוקים להן ולעולם יוותרו, באופן אכזרי, חולים שלא יהיה להם מענה תרופתי
קרא עוד על : סל התרופות

סל הבריאות

כל תושב במדינת ישראל זכאי להטבות סל הבריאות הממלכתי, וזאת על ידי רישום לאחת מקופות החולים. קופות החולים השונות מעניקות שירותי בריאות על פי החוק. סל בריאות כולל ביקורים במרפאות ובבתי חולים למטרות טיפול, אבחון ויעוץ רפואי, בדיקות מעבדה, בדיקות הריון ולידה, ניתוחים, השתלות, שירותי סעד, שיקום, תרופות ועוד.
קרא עוד על : סל הבריאות

חוות דעת רפואית

בתביעות רפואיות שונות יש צורך בהגשת חוות דעת רפואית, כאשר מדובר ברשלנות רפואית אחד המוטיבים המרכזיים והעיקריים המכריעים את דעתו של בית המשפט, הוא חוות דעת רפואית משפטית. חברתנו מתמחה במתן ייעוץ ובחוות דעת משפטיות לפי הנוהל המקובל בבתי המשפט, כמו כן אנו בעלי ניסיון רב שנים ומוניטין, ומורגלים בייצוג בבית המשפט בתחום הרפואי, סיעודי והביטוחי.
קרא עוד על : חוות דעת רפואית

חוות דעת מומחה

בזמן הגשת תביעה בתחום רפואי, למוסדות שונים וכנגד חברות הביטוח ו/או בבית המשפט, יש צורך להציג חוות דעת רופא, על מנת להציג חוות דעת כנדרש באופן מקצועי ומהימן מומלץ להגיש חוות דעת מומחה, כאשר המומחה מתאים לתחום הפציעה/הנזק המדובר.
קרא עוד על : חוות דעת מומחה

זכויות בריאות

אתם חשים שלא סיפקו לכם את זכויות הבריאות להם אתם זכאים?, אינכם בטוחים במה שמגיע לכם?, אתם רוצים לברר את אפשרויות הביטוח הרפואי והסיעודי שלכם?, הגיעו אלינו לפגישת ייעוץ חינם עם מיטב המומחים בתחום הרפואי והסיעודי על מנת שנוכל לייעץ, לכוון ולעזור בכל דרך אפשרית בעזרת הידע המקצועי הרב והניסיון הארוך שבידינו.
קרא עוד על : זכויות בריאות