יעוץ למנהלי משאבי אנוש

יעוץ למנהלי משאבי אנוש

מנהלי משאבי אנוש:
כשעובד שלכם, נקלע לאירוע רפואי (שלו או של בן משפחה) יש לו כתובת!

המומחים שלנו ב"מרכז המומחים" יבדקו כל מקרה וייעצו לעובד בכל הזכויות והכספים המגיעים לו, כך שהוא יזכה לשקט נפשי , שיאפשר לו להתמקד בהתמודדות עם סוגיות הטיפול וההבראה.

מרכז המומחים הוא שירות שמספק ייעוץ רפואי לעובדים ולמחלקת משאבי אנוש ובה בעת יכול להשיג את המיטב מחברות הביטוח, מוסדות המדינה או מהגורם המזיק עבור העובדים שלכם.

אנחנו נדאג ללוות אתכם ואת העובד, לייעץ לו או לבני המשפחה בזמן האירוע הרפואי וגם לאחריו (במקרים רבים ניתן גם עד 7 שנים מסיום האירוע לממש זכאויות בגין המצב הרפואי ואפילו לאחר המוות).

זהו שירות המהווה הטבה משמעותית אמיתית לעובדים, ויש ביכולתנו ליצוק בו תוכן אמיתי, כזה שבזכותו העובדים יאמרו לכם תודה!

מה השירות שלנו ואיך זה עובד:

מוקד יעוץ

מוקד יעוץ

לרשות עובדי הארגון, עומד מס' טלפון ייעודי לצורכי התייעצות – 073-2291390

  • עובד שבעקבות מחלה או אירוע רפואי אחר, חושש שזכויותיו הרפואיות נפגעו או שאינו מודע להיקפן ו/או קיומן, מוזמן ליצור קשר לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. השירות ניתן גם לבני משפחה.

    במרכז המומחים, יפגוש העובד מומחים בתחום הרפואה, הסיעוד והביטוח – בעלי מוניטין וניסיון רב שנים בייעוץ לסוכני ביטוח, עורכי דין, חברות ואנשים פרטיים.

  • למידע נוסף על מימוש זכויות רפואיות הקש כאן
  • למידע נוסף על רשלנות רפואית הקש כאן

מפגשים מרוכזים

מפגשים מרוכזים

מרכז המומחים מתאם יום זכויות רפואיות במשרדי הארגון על פי הצורך, היום מיועד למפגשים 1:1 של העובד (או בן המשפחה) עם מומחה לטובת בחינת זכויותיו הרפואיות וקבלת יעוץ איך לתת מענה הולם עד פתרון מלא.

שירותי רופא אמון

שירותי רופא אמון

רופא אמון הוא רופא המייעץ למח' משאבי אנוש, לעובדים ובני משפחותיהם בכל אותם מקרים בהם נדרש עובד לטיפול רפואי או זקוק ל:המלצהעל טיפול ,המלצה על רופא מומחה, הסבר על טיפול, בחינה של ניירת רפואית, התייעצות על אבחון שניתן, חזרה לעבודה של עובד לאחר סיום טיפולים ועוד. למידע נוסף על רופא אמון הקש כאן

פרש קונספט אקסטרה

קיצור תורים ושירותי האקסטרה שלנו

כמי שמובילים את תחום הייעוץ לעובדים וארגונים בתחום הבריאות בישראל, יצאנו בבשורה של ממש – חבילת אקסטרה ייחודית ללקוחותינו בלבד, הכוללת שירותים חדשניים ובלעדיים.

שירותים אלו מצילי חיים והם כוללים פתרונות שמעטים יכולים ליהנות מהם בשלב זה. בזמנים שבהם גוברת המודעות של אנשים לרמת השירות לה הם זכאים, אנו מספקים ללקוחות שלנו את החדשנות שתשפר את איכות חייהם.

אנו מציגים בפניכם את שירותי האקסטרה שלנו:

יעוץ ברפואה תעסוקתית

יעוץ ברפואה תעסוקתית

כשמנהל משאבי אנוש נתקל בעובד בעל מורכבות רפואית או בעובד המבקש לשוב למעגל העבודה לאחר היעדרות רפואית, כאשר מחלקת משאבי אנוש רוצה לתכנן מצבת כוח אדם ולקחת בחשבון מגבלות רפואיות, אנו נעמוד לרשותכם ונדע לחבר בין רפואה ותכנון מערך כוח האדם בארגון.

ליווי משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

ליווי משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

משפחה לילד בעל צרכים מיוחדים זקוקה לסיוע רב. במרכז המומחים, נמצא צוות ייחודי, מעמותת "קול הזכויות", המתמחה בזכויות ילדים בעלי צרכים ייחודים, ודואג לכך שהמשפחה תקבל את כל המגיע לה מ: ביטוח לאומי, סייעות, הסעות, טיפולים, הנחות, סיוע בדיור, סיוע משפטי, השמה ונגישות. למידע נוסף הקש כאן