ביטוח סיעודי פרטי מהווה ביטחון עתידי ומקנה צורך בסיסי של צרכנים רבים לגבי ביטחון העתיד לימים הבאים. מה כולל ביטוח סיעודי פרטי ואיזה פוליסה היא הכי מתאימה עבורך?, איך לממש אותה ומה לעשות כשנוצרת בעיית מימוש?, על שאלות אלו ועוד, נשמח להשיב בפגישת ייעוץ חינם במשרדנו, עם מיטב המומחים בתחום הסיעוד, הביטוח והרפואה. אנו בעלי ניסיון ומוניטין רב שנים בתחום ובין לקוחותינו חברות וארגונים גדולים, עורכי דין, סוכני ביטוח ואנשים פרטיים.
המלצות חמות
 
1.      רכישה מוקדמת- מומלץ לרכוש פוליסה כבר מגיל שלוש עבור הילדים, כיוון שהתשלום הוא מאוד נמוך ובסיום 20 שנה מסיימים לבטח את הילדים בביטוח סיעודי לכל חייהם.
2.      גובה הקצבה הממוצע- את גובה הקצבה כדאי לקבוע על פי יכולת כלכלית, פנסיה, ובטחונות אחרים שבנמצא. טיפול ממוצע של סיעוד כיום היא כ8000 ₪.
3.      תקופת הכיסוי- מומלץ ביותר לרכוש פוליסה לכל החיים ולא להגביל במספר שנים.
4.      אחוז כיסוי- כדאי לבחור בפוליסה שמפצה 100% את המבוטח ולא חלקית.
5.       תנאי זכאות – כל פוליסה מגדירה באופן אחר את התנאים לקבלת הפיצוי, חשוב שהפוליסה תכסה גם מקרים של תשישות נפש.
6.      הצהרה בריאותית- על מנת להימנע מדחיית תביעה עתידית בגין 'אי גילוי', יש לפרט באופן מלא את הצהרת הבריאות, תשובות מלאות גם אם זה נדמה לכם מיותר!
7.      תקופת המתנה- בחירת בפוליסה שמשהה את תחילת מימוש הפוליסה בשלוש שנים, מאפשרת מימוש ראשוני של זכות בקופות החולים, לכן היא כדאית.
8.      ערכי סילוק- פוליסה עם ערכי סילוק מהווה כיסוי לכל החיים והיא רצויה ועדיפה.
9.      השתנות הפרמיה- יש לבדוק ולהחליט האם כדאי לרכוש פרמיה משתנה או קבועה, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום. הפרמיה המשתנה קוסמת כיוון שבתחילה הסכומים נמוכים אך מאידך החל מגיל 60 הסכומים עולים בבת אחת באופן משמעותי. בחרתם בפרמיה משתנה? בידקו באיזה אופן היא משתנה. מסלול פרמיה קבועה- הסכום אינו משתנה מלבד ההצמדה וגם אם תפסיקו אותה במהלך השנים, עדיין תהיו מבוטחים.
10.תעריפים- התעריפים מושפעים מגיל, מין ומצב הבריאות.
11.אופן תשלום הפיצוי- ישנן שתי אפשרויות שיפוי ופיצוי, השיפוי הוא בתמורה להצגת קבלות ואילו הפיצוי הוא סכום כסף קבוע שתקבלו. יש לקחת בחשבון שבמסלול השיפוי ישנן הוצאות שלא תמיד ניתן להגיש בעבורן קבלות ועל כן כדאי להעדיף את מסלול הפיצוי.
12.אובדן כושר עבודה- וודאו מה גובה השכר שמכסה את אובדן כושר העבודה, זכרו שעל סכום זה תאלצו לשלם מס.
13.חריגים- בידקו היטב את הגדרת המקרים החריגים שבהם חברת הביטוח לא תשלם לכם כל פיצוי.
לתשומת לבכם
אפשרויות רכישת פוליסת ביטוח סיעודי, הן רבות. חשוב להתאים את הפוליסה באופן מוקפד ותואם לכל אדם, על כן אנו ממליצים לפני שרוכשים פוליסה לכל החיים, להתייעץ עם מומחים ולוודא שאכן הנכם רוכשים את הפוליסה בתנאים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם. קבעו שיחת ייעוץ חינם במשרדנו ואנו נסייע בידכם, לרכוש את הביטחון הטוב ביותר עבורכם!